O nas

Naszą misją jest budowanie pomostu i ułatwianie dialogu pomiędzy światami sztuki i biznesu. W tym celu stworzyliśmy platformę uncommonground.pl, która będzie bazą wiedzy na temat najciekawszych działań art brandingowych z całego świata. Poszukujemy przykładów mądrej, pogłębionej współpracy artystów z markami z różnych, często odległych od sztuki branż. Przybliżamy również sztukę współczesną szerokiemu gronu odbiorców prowadząc wykłady, spotkania, oprowadzania i warsztaty. Jeśli jakiś temat wydaje Ci się szczególnie interesujący, chciałbyś / chciałabyś dowiedzieć się więcej o konkretnych zagadnieniach, skontaktuj się z redakcją:

info@uncommonground.pl

Zespół redakcyjny:

  • Magdalena Kąkolewska – założycielka Fundacji Art Transfer. Absolwentka prawa i historii sztuki. Edukatorka i wykładowczyni. W latach 2013-19 organizatorka 49 wystaw sztuki młodych twórców w ramach Fundacji APH. Poprzez swoje działania upowszechnia ideę edukacji przez sztukę w środowiskach biznesowych oraz wspiera młode talenty, które debiutują w świecie sztuki.
  • Piotr Jędrzejowski – redaktor portalu (Un)common Ground, kulturoznawca, strateg w obszarze komunikacji i PR. Wykładowca Uniwersytetu SWPS. Pracował dla instytucji kultury i agencji PR, tworząc kompleksowe strategie komunikacji wydarzeń i marek oraz odpowiadając za kontakt z klientem. Współpracował m.in. z Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Zachętą – Narodową Galerią Sztuki, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski, Muzeum Śląskim w Katowicach, Fundacją Współpracy Polsko–Niemieckiej i Ambasadą Republiki Federalnej Niemiec w Warszawie.
  • Igor Gałązkiewicz – Strateg i konsultant w sferze brandingu, doradza markom, jak budować silną tożsamość i projektować konsumenckie doświadczenia. Działa na styku marketingu, sztuki i designu. Obecnie pełni także funkcję dyrektora marketingu w Anegre i Dyrektora kreatywnego w Plato. Autor książek Art Branding oraz Projektowanie doświadczeń. Przez kilka lat w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odpowiadał za sponsoring, komunikację i projekty specjalne. Pomysłodawca i kurator projektu OperaLab, jak i wielu wystaw architektury i wzornictwa. Wykładowca branżowych konferencji. Na stałe o sztuce i marketingu pisze do Monitor Magazine, L’Officiel oraz L’Offciel Hommes.