Foto: Yayoi Kusama i jej sztuka
08.10.2020

Artyści jako marki

Artyści jako marki, czyli jak gwiazdy sztuki, projektowania i architektury budują znaczenia dla marek i produktów.

Sylwetki
Autor: Magdalena Kąkolewska, Translation: Soon
Styl tekstu

Czy artyści jak Jeff Koons współpracujący z marką H&M, Renzo Piano kooperujący z marką Max Mara, a także twórcy różnych dyscyplin jak artyści graffiti są influencerami?

Cykl webinarów dostępny wkrótce.

  • Damien Hirst i jego ikoniczna praca „Fizyczna niemożliwość śmierci w umyśle istoty żyjącej”; fot. Oli Scarff/Getty Images, źródło
  • Jeff Koons i najdrożej sprzedane dzieło żyjącego artysty; źródło
  • Yayoi Kusama i jej sztuka; źródło

Tagi

#architektura#yayoikusama#damienhirst ...

Udostępnij